Πολιτική επιστροφών

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ E  E SHOP  www.fashionpillows.gr , Ή ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΗΣ, ΕΝΤΟΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΙΤΟΣ , ΔΙΑΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΧΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟ:


ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ , ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ elta - courier. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ , Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΝΤΟΣ 2 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ <<ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ>> ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΑΣ.


ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΗ ΥΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ:

•    ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ,ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6986692943
•    ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ (Π.Χ. ΕΤΙΚΕΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ.
•    Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ, ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΧΕΤΕ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ  ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 


Όταν παραληφθούν τα προϊόντα από την εταιρεία μας , θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους, θα εκδοθεί  πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας στο όνομα σας προκειμένου να το αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε στη νέα ηλεκτρονική παραγγελία στο πεδίο «Σχόλια» ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο).  Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η Εταιρία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός  14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με τον ίδιο μέσο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:
•    Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος , η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία, κατόπιν αυτής της ενημέρωσης δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
•    Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα που αφορά.


ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Ο  πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα τα οποία παρέλαβε για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν ελαττώματα δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα, διαφορετικά, μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας, σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την παραλαβή τους προϊόντος και να αναφέρει στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας. Πέραν του διαστήματος των 14 ημερών ο πελάτης  χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα .

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος, γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνο υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο και εντός 14 ημερών από την ημέρα αγοράς  του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας:
•    Σε όλες  τις περιπτώσεις στις οποίες αποστέλλονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή και κατά ποσότητα
•    σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας)  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρεία.
•    Σε  περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε.
•    Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, ανάλογα της  περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους
 Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί ,εν συνεχεία, σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας . Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
•    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
 
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΙΜΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.